ELEKTROMAGNES TOROWY ETR-16

ELEKTROMAGNES TOROWY ETR-16

Podstawowy element jednopunktowego systemu samoczynnego hamowania pociągu SHP stosowanego na terenie linii kolejowych PKP, kompatybilny ze wszystkimi dostępnymi pokładowymi systemami SHP znajdującymi się w pojeździe szynowym. Wykonany w technologii antykradzieżowej ogranicza do minimum wykorzystanie w konstrukcji komponentów metalowych. Jest równoległym obwodem rezonansowym LC.

Elektromagnes torowy ETR-16 stosuje się na stacjach i liniach normalnotorowych o prędkości maksymalnej do 250km/h. Konstrukcja urządzenia, potwierdzona stopniem szczelności obudowy IP66, jest w pełni odporna na warunki atmosferyczne. 

Elektromagnes torowy ETR-16 nie wymaga sprawdzania rezystancji izolacji podczas badań w trakcie eksploatacji.

PARAMETRY TECHNICZNE:

Temperatura otoczenia: od -40 st. C do +70 st. C
Znamionowa częstotliwość rezonansowa: 1003± 4/3 Hz
Rezystancja dynamiczna: ≥ 4,1 kΩ
Rezystencja izolacji: ≥ 1000 MΩ
Napięcie pobiercze: 3000V AC
Masa elektromagnesu: 17,5 ±1kg
Możliwość instalacji urządzenia na liniach do 250km/h
ETR-16 spełnia wymagania IP66 według normy PN-EN 60529
Kompatybilność: szyna S49, S60

Sposób umocowania elektromagnesu ETR-16 do szyny S60.

1 – podkładka wyrównująca
2 – umocowanie.
© Copyright 2022 - RWT - Wszelkie prawa zastrzeżone
Wykonanie: 
Noble Brand